ΙΟΥΝΙΟΣ 2023
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ WebMaster@e-mathimatalarisa
Όταν θες τ' όνομά σου, να γίνει γνωστό,
πέραν των ορίων της φωτεινής επιγραφής του εκπαιδευτηρίου σου.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2023
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ WebMaster@e-mathimatalarisa
Εκμηδένισε το χρόνο διόρθωσης, αξιοποίησε τα στατιστικά...
Αποτελεί μια σύντομη ή αναλυτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών της άσκησης, την οποία επιλέγει ο εκπαιδευτής του μαθήματος. Αυτή εμφανίζεται στον πίνακα των ασκήσεων, αμέσως μετά τον τίτλο/σύνδεσμο εκτέλεσης.
Συνήθως, για λόγους πρακτικότητας, εισάγεται και η ημερομηνία έναρξης
Η ρύθμιση της εμφάνισης καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευόμενοι θα βλέπουν την άσκηση κατά την εκτέλεσή της.
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής η άσκηση να εμφανίζεται
Η κλίμακα βαθμολογίας ορίζει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η βαθμολόγηση και σχετίζεται άμεσα με τον τύπο της άσκησης.
Οι επιτρεπόμενες επιλογές είναι:
Είναι ρύθμιση για την ενεργοποίηση του χρονομέτρου ολοκλήρωσης / υποβολής της άσκησης.
Οι χρήστες πρέπει να έχουν ολοκληρώσει την διαδικασία υποβολής εντός της προκαθορισμένης προθεσμίας διαφορετικά γίνεται αυτόματη υποβολή από το σύστημα εμφανίζοντας την ειδοποίηση
Έχετε ξεπεράσει το επιτρεπτό χρονικό όριο εκτέλεσης της άσκησης. Οι απαντήσεις σας υποβλήθηκαν αυτόματα.
Υπάρχουν περιπτώσεις, όπως στα κριτήρια αξιολόγησης, όπου αποτρέπουμε τον απεριόριστο αριθμό επαναλήψεων μιας άσκησης.
Για τον σκοπό αυτό, καθορίζουμε εξ αρχής τον μέγιστο αριθμό επαναλήψεων που μπορεί να εκτελέσει ο εκπαιδευόμενος.
Πριν από την έναρξη, εμφανίζεται προειδοποιητικό μήνυμα στην σελίδα για τις εναπομείναντες επαναλήψεις, με ταυτόχρονη απαίτηση επιβεβαίωσης.
Προσοχή! Σας απομένει μία προσπάθεια. Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια» η προσπάθειά σας θα καταγραφεί.
Η ρύθμιση των απαντήσεων προσφέρει τρεις επιλογές:
Ανάλογα με τον τύπο της αξιολόγησης που δημιουργούμε, επιλέγουμε την κατάλληλη ρύθμιση.
Αυτή η ρύθμιση είναι απαραίτητη σε βαθμολογούμενες δοκιμασίες που συμμετέχουν στο βαθμολόγιο.
Η ρύθμιση της βαθμολογίας περιλαμβάνει τρεις επιλογές:
Εμφάνιση βαθμολογίας μετά το τέλος της άσκησης
Απόκρυψη βαθμολογίας μετά το τέλος της άσκησης
Εμφάνιση βαθμολογίας μετά το τέλος της τελευταίας προσπάθειας του εκπαιδευόμενου
Ανάλογα με τον τύπο της αξιολόγησης που δημιουργούμε, επιλέγουμε την κατάλληλη ρύθμιση.
Συνήθως, προτιμούμε τη ρύθμιση που ενθαρρύνει τους μαθητές, ιδιαίτερα σε απαιτητικά διαγωνίσματα ή σε περιπτώσεις όπου δεν επιθυμούμε να οξύνουμε τον ανταγωνισμό.
Όταν το μάθημα διαθέτει περισσότερες από μία ομάδες, έχουμε τη δυνατότητα να ορίσουμε σε ποιες ομάδες θα απευθύνεται η άσκηση. Αντίστοιχη ρύθμιση μπορεί να γίνει και για μεμονωμένους χρήστες.
Αυτή η ρύθμιση είναι απαραίτητη για τμήματα με διαφορετική δυναμική, καθώς και για στοχευμένη παρέμβαση στον εντοπισμό "κενών" στη μάθηση.
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου επιθυμούμε να προστατέψουμε μια άσκηση ή ένα κριτήριο από την άμεση πρόσβαση των χρηστών.
Για τον λόγο αυτό, ασφαλίζουμε την έναρξη με έναν κωδικό πρόσβασης, φροντίζοντας να τον γνωστοποιήσουμε εγκαίρως στους εκπαιδευόμενους.
Αυτή η ρύθμιση είναι απαραίτητη για διαγωνίσματα που απαιτούν διευκρινίσεις από τους εκπαιδευτικούς προς τους εκπαιδευομένους πριν από την έναρξη, όταν γίνεται εποπτεία μέσω καμερών.
Ένα επιπλέον μέτρο για τη διασφάλιση της διαδικασίας σε διαγωνίσματα και εξετάσεις, αποκλείοντας περιπτώσεις εξωτερικής βοήθειας και αντιγραφής από τους εξεταζόμενους, είναι η ειδική ρύθμιση των υπολογιστών που θα έχουν πρόσβαση. Πρόκειται για μια πολύ εξειδικευμένη ρύθμιση που πραγματοποιείται από διαχειριστές δικτύων.
Αυτή η ρύθμιση αποτελεί μονόδρομο για πιστοποιημένα εξεταστικά κέντρα που χρησιμοποιούν εξ αποστάσεως αδιάβλητες αξιολογήσεις
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πρόκειται για αυτόματη εισαγωγή ερωτήσεων από μια οργανωμένη βάση δεδομένων. Οι εκπαιδευτές καθορίζουν τα κριτήρια του βαθμού δυσκολίας, της κατηγορίας και του αριθμού των εισαχθέντων ερωτήσεων.
Αποτελεί ιδανική λύση για την κάλυψη ύλης σε τμήματα που προετοιμάζονται για εξετάσεις, καθώς οι εκπαιδευτές μπορούν να προσαρμόζουν άμεσα τη διδασκαλία τους με βάση τον εντοπισμό των αδυναμιών.
Οι εκπαιδευτικοί ανατρέχουν στην Τράπεζα Ερωτήσεων μέσω της βάσης δεδομένων και επιλέγουν τις κατηγορίες και τους βαθμούς δυσκολίας, φιλτράροντας το σύνολο των διαθέσιμων ερωτήσεων.
Στη συνέχεια, με ένα κλικ, επιλέγουν μία προς μία τις ερωτήσεις που θα συνθέσουν την άσκηση.
Αυτή είναι μια ιδανική λύση για την επιβεβαίωση της κατανόησης των "κενών" που έχουν εντοπιστεί σε προηγούμενο χρόνο.
Η δυνατότητα ελεύθερης εισαγωγής επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να πληκτρολογούν νέες ερωτήσεις απευθείας στην άσκηση, με ταυτόχρονη δυνατότητα αποθήκευσης στις κατηγορίες της βάσης δεδομένων.
Προτείνεται για απλά μαθήματα που δεν είναι επαναλαμβανόμενα, καθώς διευκολύνει τη δημιουργία περιεχομένου και την προσαρμογή της διδασκαλίας στις ανάγκες των μαθητών.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2023
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ WebMaster@e-mathimatalarisa
Εκμηδένισε το χρόνο διόρθωσης, αξιοποίησε τα στατιστικά...
Χρήστες. Στα παραδείγματα που παρουσιάζονται συμμετέχουν 6 χρήστες, 3 εκπαιδευόμενοι, 2 εκπαιδευτές, 1 βοηθός εκπαιδευτή.
Μαθήματα. Το περιεχόμενο που αναλύεται είναι από μαθήματα ανοικτά, ελεύθερα, και από κλειστά με προκαθορισμένους χρήστες.
Παρουσιάζονται τμήματα εκπαιδευομένων εντός μαθήματος στους οποίους παραδίδεται ξεχωριστό υλικό
Γίνεται χρήση των προθεσμιών εντός ημερολογίου
Οι ασκήσεις δεν θα συμφωνούν με την κατηγορία/τίτλο του μαθήματος καθόσον αποτελούν παραδείγματα
Όλες οι κατηγορίες μαθημάτων δεν εμφανίζονται στη λίστα, αν και δημόσια, για λόγους ανωνυμίας των εκπαιδευτικών.
Ορισμένα μαθήματα περιέχουν βαθμολόγιο, είτε ορατό στους εκπαιδευόμενους είτε όχι.
Α/Α | ΤΙΤΛΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ | ΜΑΘΗΜΑ |
---|---|---|
1. | Χημεία-1ο Κριτήριο (Πρωτότυπο) | ΧΗΜΕΙΑ / OLCFB-101 |
2. | Περιοδικός πίνακας - ηλεκτρονική δομή | ΧΗΜΕΙΑ / OLCFB-101 |
3. | Άτομο (γενικές έννοιες με εμφάνιση λέξεων) | ΧΗΜΕΙΑ / OLCPV92L5RR6D11-101 |
4. | Άτομο (γενικές έννοιες) | ΧΗΜΕΙΑ / OLCPV92L5RR6D11-101 |
5. | Αυτοαξιολόγηση Γνώσεων Θεωρίας | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ / OLCFB-101 |
6. | Μετάφραση κειμένου (ΜΤΦ-Κ28) | ΑΡΧΑΙΑ / OLCFB-101 |
7. | Γραμματική της αρχαίας ελληνικής [Επίπεδο-4] | ΑΡΧΑΙΑ / OLCFB-101 |
8. | Mega Επανάληψη Φυσικής Γ' Λυκείου No:1 | ΦΥΣΙΚΗ / OLCFB-101 |
9. | Exercise-6 Listen and write | ΑΓΓΛΙΚΑ / HSB1-000000101 |
10. | Exercise 2 - Using the Verb "To be" | ΑΓΓΛΙΚΑ / HSB1-000000101 |
11. | Exercise 1 - Using the Verb "To be" | ΑΓΓΛΙΚΑ / HSB1-000000101 |
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Διαγώνισμα (κανονικά επιτρέπει 1 προσπάθεια, έχω ρυθμίσει 2 για να δούμε τα μηνύματα και την τυχαία σειρά, των ερωτήσεων.)
- Δεν επιτρέπει στον εξεταζόμενο την επιστροφή σε προηγούμενη ερώτηση.
- Έχει χρονικό περιορισμό εκτέλεσης 45 λεπτών.
- Απαιτεί κωδικό πρόσβασης (04072023).
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης
- Περιλαμβάνει εμφάνιση τυπογραφική χημικών τύπων, όπως στο χειρόγραφο.
- Τυχαία σειρά των 25 ερωτήσεων σε κάθε εκτέλεση.
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass και ιδιότητα βοηθού εκπαιδευτή στο μάθημα. (vivaldi)
- Το γραπτό της κάθε προσπάθειας από κάθε χρήστη
- Αποθήκευση σε μορφή pdf όταν απαιτείται.
- Στατιστικά Βαθμολογίας, εντοπισμός "κενών" στη μάθηση
- Αναβαθμολόγηση, σε περίπτωση διόρθωσης/τροποποίησης λανθασμένης απάντησης
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Άσκηση
- Τυχαία σειρά 3 ερωτήσεων σε κάθε εκτέλεση.
- Επιτρέπει στο εξεταζόμενο την ελεύθερη πλοήγηση στις ερωτήσεις.
- Έχει χρονικό περιορισμό εκτέλεσης 5 λεπτών.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης
- Περιλαμβάνει εμφάνιση τυπογραφική χημικών τύπων, όπως στο χειρόγραφο.
- Προσωρινή αποθήκευση.
- Περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο στην περίπτωση των πολλαπλών εκτελέσεων, καταγράφεται η καλύτερη επίδοση).
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
- Μετακίνηση στις ερωτήσεις από τους σελιδοδείκτες της άσκησης, χρωματισμός απαντημένης ερώτησης.
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Άσκηση
- Εμφάνιση όλων των ερωτήσεων σε μια σελίδα.
- Έχει χρονικό περιορισμό εκτέλεσης 8 λεπτών.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης
- Περιλαμβάνει εμφάνιση τυπογραφική χημικών τύπων, όπως στο χειρόγραφο.
- Χωρίς κλίμακα βαθμολογίας, το συνολικό σκορ ισοδυναμεί με το άθροισμα των βαθμών της κάθε ερώτησης.
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
- Καρφιτσωμένο στην κορυφή το πλαίσιο των λέξεων, προς τη διευκόλυνση των μαθητών
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Άσκηση
- Εμφάνιση όλων των ερωτήσεων σε μια σελίδα.
- Επιτρέπονται 3 προσπάθειες για κάθε χρήστη
- Χωρίς χρονικό περιορισμό εκτέλεσης.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης
- Περιλαμβάνει εμφάνιση τυπογραφική χημικών τύπων, όπως στο χειρόγραφο.
- Χωρίς κλίμακα βαθμολογίας, το συνολικό σκορ ισοδυναμεί με το άθροισμα των βαθμών της κάθε ερώτησης.
- Για πιστοποιημένους χρήστες της σελίδας.
- Επιτρέπεται η συνέχιση της προσπάθειας σε περίπτωση απότομης διακοπής εντός 5 λεπτών. Αφορά τεχνικά προβλήματα συνδεσιμότητας
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Self-Test
- Εμφάνιση όλων των ερωτήσεων σε μια σελίδα.
- Με χρονικό περιορισμό εκτέλεσης 5 λεπτών.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης.
- Περιλαμβάνει σχήματα συναρτήσεων και εμφάνιση τυπογραφική μαθηματικών τύπων.
- Μεικτός τύπος ερωτήσεων (Σ-Λ, πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενών, επιλογής από λίστα
- Κλίμακα βαθμολογίας, 0-100, περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για όλους τους χρήστες της σελίδας.
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Self-Test
- Εμφάνιση όλων των ερωτήσεων σε μια σελίδα.
- Χωρίς χρονικό περιορισμό εκτέλεσης.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης.
- Ερωτήσεις Αυστηρής συμπλήρωσης κενών.
- Κλίμακα βαθμολογίας, 0-100, περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για όλους τους χρήστες της σελίδας.
- Ενεργοποίηση δυνατότητας συνέχισης προσπαθειών που διακόπηκαν απότομα (προθεσμία 5 λεπτών)
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Δυναμικό Test
- Εμφάνιση όλων των ερωτήσεων σε μια σελίδα.
- Χρονικός περιορισμός εκτέλεσης 20 λεπτά.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά τη λήξη της άσκησης.
- Ερωτήσεις μεικτού τύπου, με τυχαία επιλογή σύμφωνα με κριτήρια.
- Κλίμακα βαθμολογίας, 0-100, περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για όλους τους χρήστες της σελίδας.
- Δυνατότητα συνέχισης προσπαθειών που διακόπηκαν απότομα (προθεσμία 5 λεπτών)
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Διαγώνισμα 25 τυχαίων Ερωτήσεων από βάση δεδομένων 100
- Εμφάνιση μια ερώτηση ανά σελίδα χωρίς δυνατότητα επιστροφής.
- Χρονικός περιορισμός εκτέλεσης 20 λεπτά.
- Ενεργοποίηση προθεσμίας λήξης.
- Δεν εμφανίζει τις απαντήσεις μετά την ολοκλήρωση της άσκησης.
- Τύπος ερωτήσεων Σωστού / Λάθους.
- Κλίμακα βαθμολογίας, 0-100, περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για τους χρήστες ***.o*****l**s@gmail.com και digilady .
- Ενεργοποίηση κωδικού πρόσβασης (1111)
- Επιτρεπόμενες επαναλήψεις: Μία
- Εμφάνιση βαθμολογίας μετά την Ημερομηνία Λήξης της άσκησης
- Αιτιολόγηση των λάθος απαντήσεων
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
- Έλεχγος βαθμολογίου για την/τις καταχωρίσεις
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Άσκηση ορθογραφίας με αυτόματη εκφώνηση
- Εμφάνιση σε μια σελίδα.
- Χωρίς χρονικό περιορισμό εκτέλεσης.
- Χωρίς προθεσμία λήξης.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά την ολοκλήρωση της άσκησης.
- Ερωτήσεις συμπήρωσης κενών (με πληκρτολόγηση κειμένου).
- Χωρίς Κλίμακα βαθμολογίας, περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για όλους τους χρήστες της σελίδας.
- Επιτρεπόμενες επαναλήψεις: Απεριόριστες
- Εμφάνιση βαθμολογίας μετά την κάθε προσπάθεια
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Άσκηση 5 τυχαίων ερωτήσεων από 10 της βάσης δεδομένων
- Εμφάνιση των ερωτήσεων σε μία μόνο σελίδα .
- Χρονικός περιορισμός εκτέλεσης 2 λεπτών.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά την ολοκλήρωση της άσκησης.
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
- Χωρίς κλίμακα βαθμολογίας, περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για όλους τους χρήστες της σελίδας.
- Επιτρεπόμενες επαναλήψεις: Απεριόριστες
- Εμφάνιση βαθμολογίας μετά την κάθε προσπάθεια
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
Περιορισμοί - Ρυθμίσεις άσκησης
- Τύπος: Άσκηση 5 τυχαίων ερωτήσεων από 23 της βάσης δεδομένων
- Εμφάνιση των ερωτήσεων μια ανά σελίδα με δυνατότητα πλοήγησης.
- Χρονικός περιορισμός εκτέλεσης 2 λεπτών.
- Με προθεσμία λήξης.
- Εμφανίζει τις απαντήσεις μετά την ολοκλήρωση της άσκησης.
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
- Με κλίμακα βαθμολογίας (0-100), περιλαμβάνεται στο βαθμολόγιο.
- Για όλους τους χρήστες της σελίδας.
- Επιτρεπόμενες επαναλήψεις: Απεριόριστες
- Εμφάνιση βαθμολογίας μετά την κάθε προσπάθεια
Επίδειξη πλέον των ανωτέρω:
- Σύνδεση χρήστη μαθητή OnLineClass Student με προφίλ λογαριασμού Google (***.o*****l**s@gmail.com)
- Σύνδεση χρήστη μαθητή digilady με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (Microsoft Edge)
- Σύνδεση χρήστη teacher εκπαιδευτή με προφίλ λογαριασμού OnLineClass (vivaldi)
( Συνδεθείτε πριν περιηγηθείτε στα παραδείγματα )
Περιεχόμενο για μικρές και όχι μόνο ηλικίες..
Σχολικό βιβλίο, εκπαιδευτικό παιχνίδι, πίνακας μαθήματος, φύλλα μελέτης, κ.α.
Google Authentication Σύνδεση με λογαριασμό Google σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Personal Cloud
Προσωπικός χώρος cloud για την ενημέρωση γονέων και όλων των εργασιών.
πέραν των βασικών...
Contact Form
Φόρμα επικοινωνίας, εύκολα και γρήγορα για όλους.
Live Chat Βοήθεια για κάθε χρήστη της σελίδας σε πραγματικό χρόνο.
Paper Templates
Φόρμα επικοινωνίας, εύκολα και γρήγορα για όλους.
πέραν των βασικών...
Technical Support Τεχνική υποστήριξη για τους εκπαιδευτές, με δυνατότητα αποστολής αρχείου
Groups
Ανάθεση περιεχομένου σε ορισμένες ομάδες ή και μεμονωμένους χρήστες (One 2 One education).
Απορίες
Περιοχές ομάδων συζητήσεων για απορίες του μαθήματος. Eνημέρωση μεσω email για νέα μηνύματα.
πέραν των βασικών...
Παρουσιολόγιο
Αυτόματη καταχώριση παρουσιών, με υποχρεωτικό αριθμό συμμετοχών και ορισμένο χρονικό διάστημα.
Σύγχρονο eLearning
Προγραμματισμός μαθημάτων, αυτόματη ειδοποίηση χρηστών μέσω mail, λίστα μαθημάτων, δυνατότητα ορισμού παρουσιολογίου.
πέραν των βασικών...
Σενάριο
Αντικειμενικός σκοπός
συνέχεια με ελεύθερη διάδραση από τον παρουσιαστή